Jävligt allmänt bara.

Hjälp vad länge sen. Fy vad dålig jag är på det här, borde skämmas. Jag har inte skrivit sen i slutet av november ju! Senast jag skrev skulle jag åka te tyskland, så jag kan skriva lite nu om just tyskland och om allt annat som hänt, alltså herregud!

 I tyskland va det iaf skitkul, vi åt på restaurang varje dag, olika restauranger. Vi hade gemensam tid någon timme om dagen då hela gruppen följde med på museer och marknader och grejs. Resten av dagarna fick vi vara ute själva fram till middagen då vi skulle ha gemensam tid igen. Efter middagen va vi tvugna att stanna inne på vandrarhemmet men det va kul där också. Beror nog lite på vilka man hamnade med.
 Vi va på koncentrationsläger , anne frank museum, museum om andra världskriget, vi va vid berlinmuren, gick längs hela den, vi va på jättestora varuhus (typ som NK), vi va vid alexanderplatz med mera, alltså vi hann med att göra sjukt mycket saker! Vi hade verkligen kul, vi shoppade varje dag och allt. Skitkul!
 Vi fick också skäll för att vi hade koffeinhaltiga drycker i rummet (typ 20 Redbull) haha men de va kul. Vi sjöng karaoke och allt, fick lite ångest när vi skulle åka hem.

Förutom det så har jag helt ärligt bara hållt på med plugget, skitjobbigt, och snart ska man välja skola och jag har inte ens någon aning om vilken linje jag ska gå...

Får fundera på det tills nästa gång jag hör av mig..
Ha det bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0