Kan inte sluta gå.

"Jag har gått för långt, kan inte sluta gå
Hjärtat sitter utanpå, slår inte som det brukar slå
I ett ensamt rum, en sekund blir tusen år
För ljus att nå. Så djupa sår
Sjunker lite lägre för varenda gång jag vänder om
Men jag vänder om, än en gång
Orden fastnar halvvägs, jag vet inte hur jag bär mig åt
Samma gamla visa, men vet inte vad det är för låt."

 Nu sitter jag här och fixar lite grejs. Är så sjukt trött på vädret, och det har nyss börjat. jag saknar sommaren, tror att jag är född i fel land faktiskt haha..
 Har studiedag idag och imorgon eftersom att vi har utvecklingssamtal. Jag hade mitt idag, är helt okej nöjd men vet att jag kan bättre. Kanske dags att börja plugga mer ordentligt nu? Det är sista året nu, måste satsa lite!
 Även fast att vi har studiedag imorgon så går man i sångklass vilket innebär: Rep med kören.
Jag vet att du garvar lite tyst för dig själv nu av skadeglädje, men vet du? Det är inte kul... haha.
 Har lite läxor att göra också. Så har fullt upp veckorna framåt, mest med skolan.
 
Den 28:e bär det av mot Tyskland! Längtar verkligen. Inte långt kvar te julafton heller. Men vi tar en sak i taget, alltså: På lördag är det Håkan Hellström med Sara och Anna! Usch vad jag ser framemot det, vet inte vad jag ska ha på mig än, funderar lite..

Men nu skriker dom där nerifrån att det är mat, så jag får välle komma då.
 Hare gött så länge!


Kommentarer
Postat av: Stefanie

Fin blogg! Ska spara länken och börja läsa!

2010-11-10 @ 19:05:40
URL: http://konserverat.blogspot.com
Postat av: Sanna

Bra gör så!

kram

2010-11-11 @ 20:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0