Håkan Hellström.

Igår träffade jag sara och anna klockan halv fem vid gullmars, därifrån gick vi te globen får vi också åt middag, jag åt subway och sara och anna åt sushi. Efter det gick vi och köpte godis och sen gick vi mot hovet . Det hade nyss varit fotbollsmatch så de va värsta bråken utanför. Men vi kom iaf in och satte oss på våra platser, sen satt vi där och väntade på att håkan skulle börja. När det väl började drog det igång ordentligt. Det va den grymmaste konserten jag någonsin varit på. Det va så jävla underbart! Sjukt värt. Sen kom jag hem och hade tappat både hörseln och rösten. Nu hör jag igen men jag har sjukt ont i halsen. Så kan det gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0