Bert stjärt.

Har nyss kollat på Bert, sjukt värt att se, de e askul ju!
Såg liite på "I Anneli" idag, det är en serie som du kan se på svtplay, den är också sjukt värd att se, det är den roligaste serien, jag älskar den! Det är om en vuxen tjej som heter Anneli och är schizofren, det är en komediserie, den är verkligen jätterolig!
 
Idag var jag ju ledig som sagt. Jag gick upp vid typ tio, fixade mig lite och drog te Sara, vi kollade på film och skaffade några fler av våra alldeles för interna skämt...
"you knew, you knew åål alång and you never told me!" 
Kan lova att Sara ligger på golvet och vrider sig av garv nu..
 Det är egentligen ganska hemskt att vi faktiskt har så många interna skämt eftersom att interna skämt är bland det värsta som finns att lyssna på om man själv inte förstår vad det handlar om. Men det är kul om man själv förstår.
 Sen va det ju bara att åka te skolan för att repa. Det är verklligen astråkigt med rep. Men så kan det gå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0